Хто може приєднатися до сервісу?

Ви повинні мати водійське посвідчення і стаж водіння не менше 2 років.

Як стати користувачем Mobilecar?

Необхідно зареєструватися на сайті https://mobilecar.com.ua або в додатку Mobilecar і отримати SMS з підтвердженням того, що ви прийняті в сервіс. Як правило, термін розгляду становить не більше 2 годин, але в рідкісних випадках може затягнутися до декількох діб.

Чи можуть іноземні громадяни користуватися сервісом?

Приєднання до сервісу іноземних громадян можливо у винятковому порядку. Для уточнення, будь ласка, зателефонуйте нам за телефоном: +38 (048) 700-15-04

Де подивитися договір?

Договір про приєднання до сервісу Mobilecar доступний за посиланням: https://mobilecar.com.ua

Де я можу завантажити додаток Mobilecar?

У AppStore або в Google Play, ввівши в пошуку Mobilecar, або скористайтеся посиланням https://mobilecar.com.ua

Як відкрити електромобіль?

Електромобіль відкривається і закривається через мобільний додаток.

Де знаходяться документи?

Всі документи знаходяться в бардачку електромобіля.

Як забронювати електромобіль?

Через мобільний додаток Mobilecar. Перші 10 хвилин бронювання безкоштовні, кожна наступна тарифікується за тарифом «Очікування» (1,5 грн / хв).

Чи оплачує Mobilecar платні парковки?

Закриті парковки (торгові центри, готелі, театри) оплачуються Водієм окремо, завершувати оренду на них заборонено.

Хто заряджає електромобіль?

Ми беремо на себе турботу про зарядку електромобіля. У виняткових випадках, якщо щось пішло не так, зв’яжіться з нами по телефону +38 (048) 700-15-04

Хто відповідає за мийку електромобіля?

Ми. Під час огляду ви можете повідомити нам про те, що машина брудна. У цьому випадку, ми наведемо її в порядок швидше. Самостійна мийка не підлягає компенсації.

Хто оплачує штрафи?

Ви. Поліція надсилає штрафи нам, ми перенаправляємо їх користувачеві. Відповідальність за порушення лежить на порушника.

Чи застраховані електромобілі Mobilecar?

Всі автомобілі застраховані ОСАГО і ОСАЦВ, розмір франшизи становить 8000 грн.

Як погасити борг?

Погасити заборгованість можливо, або поповнивши баланс існуючої банківської карти, або з будь-якої іншої прив’язаною карти.

Як відбувається оплата?

Списання відбувається автоматично з прив’язаною вами банківської карти. Використовуються кредитні та дебетові картки платіжних систем Visa і MasterCard, номер яких складається з 16 цифр. Ви можете прив’язати декілька карт і вибрати основну (гроші будуть списуватися тільки з неї).

Щоб орендувати електромобіль, на вашій платіжної банківської картці повинен бути доступний баланс не менше 1000 грн. З моменту початку бронювання сума 1000 грн. тимчасово блокується на вашій картці. Після завершення поїздки з вашої картки списується сума фактично витрачених грошей за поїздку згідно з поточним тарифом. Різниця буде миттєво повернута вам на карту.

Чи є обмеження по пробігу?

Ні

Куди я можу поїхати і де я можу припаркуватися?

Вільне переміщення на електромобілі допускається в межах міста Одеса. Завершення оренди – в межах міста в будь-якому дозволеному ПДР місці

Що буде, якщо я не зафіксую пошкодження перед початком оренди?

Настійно рекомендуємо завжди оглядати електромобіль перед поїздкою. Якщо у нього будуть знайдені несправності, не зазначені вами під час огляду, відповідальність за них ляже на вас

Чи можу я завершити оренду в місці, де немає покриття стільникового зв’язку?

Ні, завершити оренду можна тільки там, де є зв’язок.

Чи можлива перевезення великих тварин?

Перевезення великих тварин заборонене.

Чи можлива перевезення великогабаритних вантажів?

Перевезення великогабаритних вантажів заборонена.

Чи можлива перевезення бруднять предметів?

Перевезення забруднюючих предметів заборонена.

Чи можу я палити в електромобілі?

Ні. Це дуже серйозне порушення з оплатою штрафу.

Чи може хтось інший використовувати електромобіль, якщо я його забронював?

Ні. Це дуже серйозне порушення, штраф за нього становить 1000 грн.

Як мені завершити оренду?

Припаркуйтеся в будь-якому дозволеному ПДР. Переконайтеся, що припаркований Вами електромобіль нікому не заважає. Вимкніть запалювання, переведіть важіль АКПП в положення «P», вийдіть з електромобіля і, закривши двері, утримуйте кнопку «Завершити» в мобільному додатку.

Я не можу завершити оренду, що робити?

Перевірити: – чи є інтернет; – виключене чи запалювання; – закриті двері, капот, багажник; – переведений чи важіль АКПП в положення «P». Якщо ви все одно не можете завершити оренду, зв’яжіться з нами за номером +38 (048) 700-15-04

Чи можна завершувати оренду в аеропортах?

Так, але тільки на пaрковке аеропорту.

Що робити, якщо у мене сів мобільний телефон?

В усіх автомобілях є USB роз’єм, до якого Ви можете під’єднати свій зарядний пристрій.

Що робити, якщо я забув в салоні якусь річ?

Зв’яжіться з нами за номером +38 (048) 700-15-04

Я потрапив в аварію, що робити?

Вам необхідно: – зателефонувати і повідомити про подію нам за номером +38 (048) 700-15-04

Не можу відкрити або закрити двері електромобіля, що робити?

Перевірте інтернет-з’єднання і спробуйте ще кілька разів. Якщо вам все-таки не вдається відкрити або закрити двері електромобіля, зв’яжіться з нами за номером +38 (048) 700-15-04

Електромобіль зламався, що робити?

Зв’яжіться з нами за номером +38 (048) 700-15-04