Хто може приєднатися до сервісу?

Ви повинні мати водійське посвідчення і стаж водіння не менше 2 років.

Як стати користувачем Mobilecar?

Необхідно зареєструватися на сайті https://mobilecar.com.ua або в додатку Mobilecar і отримати SMS з підтвердженням того, що ви прийняті в сервіс. Як правило, термін розгляду становить не більше 2 годин, але в рідкісних випадках може затягнутися до декількох діб.

Чи можуть іноземні громадяни користуватися сервісом?

Приєднатися до сервісу можуть всі бажаючі (не залежно від громадянства), ви повинні мати водійське посвідчення та водійський стаж не меньше 2-х років. Під час реєстрації необхідно зазначати виключно номер телефону українського мобільного оператора.

Де подивитися договір?

Договір про приєднання до сервісу Mobilecar доступний за посиланням: https://mobilecar.com.ua

Де я можу завантажити додаток Mobilecar?

У AppStore або в Google Play, ввівши в пошуку Mobilecar, або скористайтеся посиланням https://mobilecar.com.ua

Як відкрити автомобіль?

Автомобіль відкривається і закривається через мобільний додаток.

Де знаходяться документи?

Всі документи знаходяться в бардачку автомобіля.

Як забронювати автомобіль?

Через мобільний додаток Mobilecar. Перші 10 хвилин бронювання безкоштовні, кожна наступна тарифікується за тарифом «Очікування» (2,0 грн / хв).

Чи оплачує Mobilecar платні парковки?

Закриті парковки (торгові центри, готелі, театри) оплачуються Водієм окремо, завершувати оренду на них заборонено.

Хто заправляє автомобіль?

Ми беремо на себе турботу про заправку автомобіля. У виняткових випадках, якщо щось пішло не так, зв’яжіться з нами по телефону +0(800) 359123

Хто відповідає за мийку автомобіля?

Ми. Під час огляду ви можете повідомити нам про те, що машина брудна. У цьому випадку, ми наведемо її в порядок швидше. Самостійна мийка не підлягає компенсації.

Хто оплачує штрафи?

Ви. Поліція надсилає штрафи нам, ми перенаправляємо їх користувачеві. Відповідальність за порушення лежить на порушника.

Чи застраховані автомобілі Mobilecar?

Всі автомобілі застраховані ОСАГО і ОСАЦВ, розмір франшизи становить 8000 грн.

Як погасити борг?

Погасити заборгованість можливо, або поповнивши баланс існуючої банківської карти, або з будь-якої іншої прив’язаною карти.

Куди я можу поїхати і де я можу припаркуватися?

Вільне переміщення на автомобілі допускається в межах міста Одеса. Завершення оренди – в межах міста в будь-якому дозволеному ПДР місці

Що буде, якщо я не зафіксую пошкодження перед початком оренди?

Настійно рекомендуємо завжди оглядати автомобіль перед поїздкою. Якщо у нього будуть знайдені несправності, не зазначені вами під час огляду, відповідальність за них ляже на вас

Чи можу я завершити оренду в місці, де немає покриття стільникового зв’язку?

Ні, завершити оренду можна тільки там, де є зв’язок.

Чи можлива перевезення великих тварин?

Перевезення великих тварин заборонене.

Чи можлива перевезення великогабаритних вантажів?

Перевезення великогабаритних вантажів заборонена.

Чи можлива перевезення бруднять предметів?

Перевезення забруднюючих предметів заборонена.

Чи можу я палити в автомобілі?

Ні. Це дуже серйозне порушення з оплатою штрафу 2000 грн.

Чи може хтось інший використовувати автомобіль, якщо я його забронював?

Ні. Це дуже серйозне порушення, штраф за нього становить 2000 грн.

Як мені завершити оренду?

Припаркуйтеся в будь-якому дозволеному ПДР. Переконайтеся, що припаркований Вами автомобіль нікому не заважає. Вимкніть запалювання, переведіть важіль АКПП в положення «P», вийдіть з електромобіля і, закривши двері, утримуйте кнопку «Завершити» в мобільному додатку.

Я не можу завершити оренду, що робити?

Перевірити: – чи є інтернет; – виключене чи запалювання; – закриті двері, капот, багажник; – переведений чи важіль АКПП в положення «P». Якщо ви все одно не можете завершити оренду, зв’яжіться з нами за номером +0(800) 359123

Що робити, якщо у мене сів мобільний телефон?

В усіх автомобілях є USB роз’єм, до якого Ви можете під’єднати свій зарядний пристрій.

Що робити, якщо я забув в салоні якусь річ?

Зв’яжіться з нами за номером +0(800) 359 123

Я потрапив в аварію, що робити?

Вам необхідно: – зателефонувати і повідомити про подію нам за номером +0(800) 359 123

Не можу відкрити або закрити двері автомобіля, що робити?

Перевірте інтернет-з’єднання і спробуйте ще кілька разів. Якщо вам все-таки не вдається відкрити або закрити двері автомобіля, зв’яжіться з нами за номером +0(800) 359 123

Автомобіль зламався, що робити?

Зв’яжіться з нами за номером +0(800) 359 123